Στο “κόκκινο” κάθε μέρα τα νεύρα των οδηγών, από το κυκλοφοριακό έμφραγμα στο Ιστορικό κέντρο της πόλης, λόγω των έργων της πεζοδρόμηση της Μαιζώνος.
Οι πολίτες της πόλης δοκιμάζονται από την ανυπαρξία του συντονισμού για τα έργα.
Η αστυνομία και η Τροχαία δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, αλλά η έλλειψη και η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης μελέτης δεν βοηθά το έργο τους.
Οι εμπορικές πρωτίστως αλλά και οι λοιπές επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στο κέντρο, πέραν της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης που υφίσταται και αντιμετωπίζουν, έρχεται επιπρόσθετα να αντιμετωπίσουν την ανικανότητα ρύθμισης του κυκλοφοριακού και της στάθμευσης…Μοιραία , οι καταναλωτές καταφεύγουν στα πολυκαταστήματα και τις πολυεθνικές στις παρυφές της πόλης, που προτάσσουν με διαφημιστικές καμπάνιες την ευκολία στην πρόσβαση και την στάθμευση.
Η έλλειψη συντονισμού και η ανικανότητα διαχείρισης της πόλης έχουν ονοματεπώνυμο, την Δημοτική αρχή Πελετίδη.
Να πούμε εξ αρχής ότι δεν είμαστε κατά των έργων, όμως αυτά πρωτίστως πρέπει να γίνονται σύμφωνα με τους νόμους της τέχνης και της επιστήμης.
Μέτρα που θα μπορούσαν να ληφθούν για να διευκολύνουν τους πολίτες και επισκέπτες της πόλης.
- Ενημέρωση των επισκεπτών που έρχονται ιδιαίτερα από την Βόρεια είσοδο της πόλης (Ρίο) για τα έργα που εκτελούνται στη Μαιζώνος και προτροπή να ακολουθούν τη μικρή περιμετρική, την Κανακάρη ή την Όθωνος Αμαλίας. Ιδιαίτερα σε χρήστες που χρησιμοποιούν έξυπνες εφαρμογές ή ενημερωτικούς χάρτες αυτό θα ήταν άμεσα εφικτό. Πόλεις που θέλουν να χρησιμοποιούν έξυπνες τεχνολογίες (smert cities)……Αλλά εμείς δεν είμαστε “έξυπνη πόλη”, αυτά είναι αναθέματα του καπιταλισμού.
- Πέντε λεωφορειακές γραμμές έχουν οδηγηθεί στην Κανακάρη, αυτό σημαίνει ότι ακυρώνεται η ;όποια κινητικότητα από τις συχνές στάσεις των λεωφορείων. Θα μπορούσαν δύο γραμμές να οδηγηθούν σε άλλο δρόμο.
- Η Όθωνος Αμαλίας, με τη δημιουργία του δήθεν ποδηλατόδρομου, που δεν χρησιμοποιείται, έχει χάσει τις δυνατότητες κίνησης που παρείχε στα οχήματα. Άμεσα ο ποδηλατόδρομος να περάσει μέσα από το τοίχο του λιμανιού, όπως είχαμε προτείνει εδώ και αρκετά χρόνια για να είναι ασφαλής και προσβάσιμος και είχε αποδεχθεί ακόμα και ο ΟΛΠΑ, δίνοντας τη σχετική άδεια διέλευσης.
- Με την έναρξη της πεζοδρόμησης και των έργων έχουν χαθεί περίπου εξακόσιες θέσεις στάθμευσης οχημάτων συνυπολογίζοντας την εναλλαγή που γίνεται εφαρμόζοντας τη δίωρη στάθμευση. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και οι καταναλωτές που μπαίνουν στο κέντρο με το αυτοκίνητο ψάχνοντας να βρουν μία θέση στάθμευσης μάταια κινούνται και επιβαρύνουν επιπλέον την κατάσταση. Θα μπορούσε μια έξυπνη πόλη να το αντιμετωπίσει, ενώ ήδη θα μπορούσε να έχει δημιουργήσει επιπλέον θέσεις στάθμευσης.
Ενώ γνώριζε η Δημοτική αρχή ότι θα αντιμετωπίσουν οι πολίτες όλα αυτά τα προβλήματα δεν έκανε απολύτως τίποτα.
Προτείνουμε επιπλέον:
- Άμεση λειτουργία των τριών πάρκινγκ Καλεντζώτη, Τερψιθέας, Άγιος Ανδρέας με τις απαραίτητες υποδομές: συχνή κυκλικά κινούμενη συγκοινωνία που θα τα συνδέει με το κέντρο της πόλης, φωτισμός, φύλαξη και στάσεις για τους πολίτες που θα τους προφυλάσσουν από τις καιρικές συνθήκες.
Προτού διώξετε τους πολίτες από το κέντρο και τους καταναλωτές από τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις, πάρτε μέτρα άμεσα.