Με απόφαση της Σοφίας Ζαχαράκη παρατείνονται έως το Μάρτιο του 2026 οι συμβάσεις 34 εργαζομένων στις Στέγες Κοινωνικής Φροντίδας και Κοινωνικής Υποστήριξης Ατόμων με Αναπηρία Λεχαινών

0
64

Με απόφαση της Σοφίας Ζαχαράκη παρατείνονται έως το Μάρτιο του 2026 οι συμβάσεις 34 εργαζομένων στις Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης του Παραρτήματος Κοινωνικής Φροντίδας και Κοινωνικής Υποστήριξης Ατόμων με Αναπηρία Λεχαινών, του Κέντρου Κοινωνικής

Με απόφαση της Σοφίας Ζαχαράκη παρατείνονται έως το Μάρτιο του 2026 οι συμβάσεις 34 εργαζομένων στις Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης του Παραρτήματος Κοινωνικής Φροντίδας και Κοινωνικής Υποστήριξης Ατόμων με Αναπηρία Λεχαινών, του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, στον Νομό Ηλείας.

Με ρύθμιση που κατέθεσε στη Βουλή η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, παρατείνονται για 18 μήνες μετά τη λήξη τους, έως δηλαδή και τον Μάρτιο του 2026, οι συμβάσεις εργασίας του επικουρικού προσωπικού του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που απασχολείται στις Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης του Παραρτήματος Κοινωνικής Φροντίδας και Κοινωνικής Υποστήριξης Ατόμων με Αναπηρία Λεχαινών, στον Νομό Ηλείας και πιο συγκεκριμένα στον Δήμο Ανδραβίδας- Κυλλήνης.

Η παράταση των 34 συμβάσεων του προσωπικού (φροντίδας, διοίκησης επιστημονικής υποστήριξης και καθαριότητας) αποσκοπεί στην διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των Στεγών, ενώ το προσεχές διάστημα θα εκκινήσουν και οι διαδικασίες για την πρόσληψη τακτικού προσωπικού στο ΚΚΠΠ Δυτικής Ελλάδος, το οποίο θα στελεχώσει μεταξύ άλλων τις Υπηρεσίες Αποϊδρυματοποίησης με όλες τις κρίσιμες ειδικότητες.

Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, μιλώντας το απόγευμα της Δευτέρας στη Βουλή για τη σχετική ρύθμιση, τόνισε ότι χάρις στην εξαιρετική προσπάθεια των 34 υπαλλήλων ορισμένου χρόνου, οι Στέγες λειτουργούν υποδειγματικά και αποτελούν οδηγό για τη συνολική προσπάθεια Αποιδρυματοποίησης ατόμων με βαριές αναπηρίες. 

«Για όσους δεν το γνωρίζουν από τον Οκτώβριο του 2022, οκτώ συνάνθρωποί μας με βαριές αναπηρίες ζουν σε δύο Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης στην Βάρδα Ηλείας. Με ολοκληρωμένη επιστημονική στήριξη και ανθρώπινη φροντίδα τους διασφαλίζουμε αυτό που έχουν ανάγκη: Ανεξάρτητη και αξιοπρεπή διαβίωση, ενώ μεριμνούμε και για την ένταξη τους στην κοινότητα. Το μοντέλο των ΣΥΔ ανταποκρίνεται πλήρως στο σύγχρονο πλαίσιο ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης των ατόμων με βαριές αναπηρίες. Θα το επεκτείνουμε» σημείωσε η κ. Ζαχαράκη που έκανε επίσης γνωστό ότι ο προϋπολογισμός αυξήθηκε φέτος κατά 100.000 ευρώ, ενώ για πολλά χρόνια είχε παραμείνει σταθερός. 

Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας συνεχάρη για την όλη προσπάθεια τη διοίκηση και ειδικά τον επικεφαλής του ΚΚΠΠ Δυτικής Ελλάδας Νικόλαο Σταθακόπουλο για την αναβάθμιση των Στεγών, ενώ προανήγγειλε ότι σύντομα στην Βάρδα Ηλείας θα λειτουργήσει μια ακόμη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης, όπου θα φιλοξενηθούν άλλοι τέσσερις άνθρωποι με αναπηρία από το Παράρτημα Κοινωνικής Φροντίδας και Κοινωνικής Υποστήριξης Ατόμων με Αναπηρία Λεχαινών.

Στον Νομό Ηλείας σήμερα λειτουργούν συνολικά τέσσερις ΣΥΔ, στις οποίες φιλοξενούνται συνολικά 16 ωφελούμενοι.

Η μία ΣΥΔ έχει έδρα τα Λεχαινά, οι άλλες τρεις έχουν έδρα την Βάρδα Ηλείας και η πέμπτη ΣΥΔ που θα εγκαινιαστεί προσεχώς, θα εδρεύει και αυτή στη περιοχή της Βάρδας. «Η δέσμευσή μας προς τα άτομα με αναπηρία και στις οικογένειες τους για να πετύχουμε τη λεγόμενη διπλή σύγκλιση είναι διαρκής. Πάντα σε συνεργασία με την εθνική ομοσπονδία ατόμων με αναπηρία που μας καθοδηγεί στα όσα έχουν αξία και εμπράκτως βοηθάνε τους συνανθρώπους μας με αναπηρία» κατέληξε η κ. Ζαχαράκη. 

Η επέκταση των συμβάσεων αφορά τις ακόλουθες ειδικότητες

  • Διοικητική Υπηρεσία Αποιδρυματοποίησης:

1 άτομο ΠΕ διοικητικού λογιστικού

1 άτομο ΤΕ διοικητικού λογιστικού

  • Επιστημονικό προσωπικό:

1 άτομο ΠΕ ψυχολόγο

1 άτομο ΤΕ κοινωνικό λειτουργό

1 άτομο ΤΕ φυσικοθεραπευτή

  • Προσωπικό Υποστήριξης-Φροντίδας:

14 άτομα ΔΕ βοηθών νοσοκόμων

8 άτομα ΔΕ Κοινωνικών φροντιστών

  • Λοιπό προσωπικό:

3 άτομα ΔΕ οδηγοί

4 άτομα ΥΕ Προσωπικό καθαριότητας.