Το shakedown ολοκληρώθηκε, οι οδηγοί είναι έτοιμοι και η τελετή έναρξης στη Λαμία πλησιάζει προς το τέλος της. Μας χωρίζουν ώρες από την πρώτη ειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024!
Η 68η έκδοση του «Ράλλυ των Θεών» έβαλε τα… δύσκολα με το καλημέρα στους συμμετέχοντες. Όλοι γνωρίζουν την σκληρή φύση του εθνικού μας αγώνα. Και πολλοί δεν θέλησαν να προκαλέσουν την τύχη τους από νωρίς.
Για τον λόγο αυτό αρκετοί οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν το ότι η διοργάνωση επέτρεψε μόνο ένα υποχρεωτικό πέρασμα από το Shakedown της Λυγαριάς. Οι πιο τολμηροί, βέβαια, έκαναν και δεύτερο. Όπως ο Τακαμότο Κατσούτα που ολοκλήρωσε το shakedown με τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Ωστόσο ο Ιάπωνας της Toyota δεν έχει αυταπάτες.
«Η ελπίδα μου είναι να επιβιώσω» δήλωσε ο Κατσούτα μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης προσπάθειάς του. «Θα δούμε αν θα συνεχίσω να αισθάνομαι έτσι και τις επόμενες ημέρες» συμπλήρωσε.
Ο τρίτος στη βαθμολογία και δεύτερος ταχύτερος στο shakedown, Οτ Τάνακ δήλωσε: «Τα τελευταία δύο χρόνια η επιφάνεια των δρόμων έχει γίνει λιγότερο τραχιά. Ωστόσο φέτος θα έλεγα ότι είναι πιο τραχιά και πετρώδης από άλλες χρονιές. Σίγουρα η τύχη θα είναι σημαντικός παράγοντας».
Αυτό το γνωρίζει καλά και ο teammate του στην Hyundai, Τιερί Νεβίλ. Η επέκταση της συνεργασίας του Βέλγου με την Hyundai για ένα ακόμη έτος ανακοινώθηκε σήμερα το πρωί. Ο Νεβίλ ξεκινάει τον εθνικό μας αγώνα έχοντας προβάδισμα 27 βαθμών στο πρωτάθλημα των οδηγών.
Ωστόσο δεν παρασύρεται. Εξάλλου πέρσι έχασε μία σίγουρη νίκη στην Ελλάδα μέσα από τα χέρια του όταν μία λακκούβα καταμεσής της Παύλιανης, κατέστρεψε την εμπρός δεξιά ανάρτηση του i20 του. «Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές. Θα είναι πρόκληση. Περιμένω ότι αυτός ο αγώνας θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός σε σχέση με πέρσι» δήλωσε ο Βέλγος.
Αλλά στην μάχη του πρωταθλήματος έχει μπει και ο Σεμπατιάν Οζιέ. Ο Γάλλος μπορεί να ολοκλήρωσε το shakedown εκτός δεκάδας. Ωστόσο γνωρίζει ότι οι επόμενες τρεις ημέρες θα είναι οι καθοριστικές. «Οι συνθήκες θα είναι δύσκολες για όλους. Ειλικρινά δεν έχω δει πιο σκληρή εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις!» δήλωσε ο οδηγός της Toyota.
Η πρώτη ημέρα δράσης
Η αυριανή ημέρα θα είναι και η δυσκολότερη, ίσως, ολόκληρου του αγώνα. Τα πληρώματα θα πρέπει να καλύψουν 135,02 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται δύο φορές και τα 23,37 της εμβληματικής Ταρζάν.
Η δράση ξεκινάει στις 07:58 με το πρώτο πέρασμα της Άνω Παύλιανης. Στις 09:09 ξεκινάει η Δάφνη και στις 11:17 η Ταρζάν. Έτσι, θα τελειώσει το πρωινό σκέλος με τα πληρώματα να φτάνουν στο service park της Λαμίας μέχρι τις 13:16.
Κατά το απογευματινό σκέλος τα αγωνιστικά θα διατρέξουν με την ίδια σειρά τις ειδικές του πρωινού σκέλους. Οι ώρες έναρξης είναι 14:29 για την Άνω Παύλιανη, 15:40 για την Δάφνη και 17:28 για την Ταρζάν.
Η τελετή έναρξης
Συνήθως η πρώτη ημέρα κλείνει με την υπερειδική του αγώνα. Αλλά αυτό δεν ισχύει για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024. Η υπερειδική του εθνικού μας αγώνα θα λάβει χώρα στο τέλος του Σαββάτου στον Σ.Ε.Α. «Σείριος». Μια αναμφίβολα πρωτότυπη επιλογή της διοργάνωσης.
Έτσι, η σημερινή ημέρα έκλεισε με την τελετή έναρξης του αγώνα, μπροστά από την Πανελλήνια Έκθεση της Λαμίας, όπου χτυπάει για φέτος ο παλμός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024. Πλήθος κόσμου κατέκλυσε τις κερκίδες για να δει από κοντά τους αγαπημένους του ήρωες.
Μέχρι τις 19:00 οι οδηγοί της μεγάλης κατηγορίας είχαν μοιράσει αυτόγραφα στο κοινό. Παράλληλα το ευχαρίστησαν για την στήριξή του ενώ υπογράμμισαν την αρτιότητα και της φετινής διοργάνωσης. Η τελετή ολοκληρώνεται πανηγυρικά στις 21:00 με την συναυλία των Έλενα Παπαρίζου και Μανώλη Κονταρού.
Όπως και εάν αποφασίσετε να παρακολουθήσετε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, ελπίζουμε να το απολαύσετε. Πάντα με ασφάλεια. Ευχόμαστε η 68η έκδοση του εθνικού μας αγώνα να είναι και η καλύτερη!